Udstillinger: En stigning til din reklame
Rejser & Fritid Gruppe glæder sig over, at rejsemål: Holiday and Travel Show fortsætter med at bevise et spændende projekt. Det ser et stort antal nye og gamle kunder på deres stand på udstillingslokalet i Olympia, London.
Travel and Leisure Group har en ideel beliggenhed i det europæiske område sammen med kendte feriesteder og feriefirmaer. Standen indeholder en blanding af skærmkort og information om skærmen om timeshare. Alt dette giver mulighed for alle at forstå, hvordan de fungerer og hjælpe folk med at se på Køber timeshare, hvordan man sælger timeshare, eller endda spørge om leje timeshare.
Desuden giver Destinationer altid Travel and Leisure Group den perfekte platform til at uddanne nybegyndere om branchen. Showet giver den ideelle mulighed for at gøre vores tilstedeværelse følt blandt eksisterende og potentielle kunder. Mange af disse kunder stopper for en chat og indtaster vores årlige præmieuddrag. Personalet, alle professionelle i længere tid, er glade for at tilbyde råd til kunder, der forbinder eller holder op med at tale.
"Travel and Leisure Group har altid følt, at udstillinger er vigtige for både vores kunder og medarbejdere. De giver os en sjælden mulighed for at møde ansigt til ansigt. Vi elsker at forklare fordele ved at købe timeshare gennem en videresalgsmægler ", siger administrerende direktør Maria Mills-Farinas. "På Olympia er vores stand altid muntert optaget. Mange rejsende nyder en chat. Vi er glade for at udstillingen giver os mulighed for at lytte til vores kunder. Deres oplevelser og tanker om deres feriesteder er uvurderlige for os. "
Destinationer: Ferie- og rejseudstillingen afholdes hvert år på Olympia, London. Catch Travel and Leisure Group hvert år i februar.
Hvorfor udstillinger?
Vi lever i en tid, hvor mange forretningsmæssige tilbud sker via informationsteknologi. Mange virksomheder deltager dog stadig i udstillinger, fordi virksomheder, der kommer fra udstillingerne, vil være langt større end nogen anden form for salgsfremmende aktiviteter. Udstillinger er et perfekt sted at rekruttere nye kunder og styrke relationer med gamle kunder. En udstilling, hvor købere og sælgere komme sammen er som en mulighed for "stor" forretning. Derudover er det en chance for udstillere at dele deres innovationer og seneste udvikling med deres kunder.
I kombination med de relevante markedsføringsstrategier skaber udstillinger mousserende muligheder for forretninger. Udstillinger kan endda genoplive produkter, der er faldet bag markedet. Du kan måske komme med en anden strålende ide ved at udveksle samtale og dele information med dine besøgende!
Fordele og ulemper
Der er fordele og ulemper ved store og små udstillinger. En stor udstilling kan helt sikkert henlede opmærksomheden, men nogle gange kan en lille skabe en intim atmosfære, som forbedrer oplevelsen. Størrelsen af arrangementet er yderst korreleret med virksomhedens marketingmål og kundernes behov. Før du bestemmer skalaen, skal du definere dine mål og analysere de fremtidige fordele.
Uanset omfanget kan virksomhederne drage nytte af at møde et levende publikum på kort tid. Det er en omkostningseffektiv måde at fremme forretninger på. Derfor benytter mange handlende mulighed for at fremvise deres produkter så meget som muligt. Antallet af personer, der besøger arrangementet, vil normalt være langt større end nogen anden arbejdsdag.
Endvidere er udstillingen vinder blandt publicity-medierne i form af reklame. På udstillinger kan du ikke kun tale med dine kunder og promovere dine nye produkter, men også foretage forskning på dine kunders profil.
På den anden side er kunderne altid sultne efter information og skal fodres godt. Deltagerne er normalt meget aggressive i at søge efter, hvad de har brug for, fordi de kan komme langt til at deltage. Derfor, hvis du behandler dem godt og håndterer alt ordentligt, får du en aftale, måske en "stor" en.
Hvorfor deltage i udstillinger?
En udstilling er blandt de mest magtfulde marketingværktøjer, der er tilgængelige for virksomheder i dag. Der er to grundlæggende grunde til at deltage i udstillinger:
- At informere markedspladsen for dit produkt eller din tjeneste
- At øge salg og forbrug af dit produkt eller din service
Andre vigtige fordele er:
- Bringer bjerget til Mohammed. Udstillinger er en omkostningseffektiv måde at tegne dit målmarked på dig på ét sted ad gangen.
- Kombination af alle elementer i salgsfremmende mix: reklame, PR, salgsfremmende og salg.
- Footfall. På udstillinger kan potentielle og kvalificerede kunder, der går forbi din stand, nå tusindvis. I et gennemsnitligt detailhandelsmiljø er den forbigående handel betydeligt lavere og mere end sandsynligt ikke kvalificeret eller direkte interesseret i dit produkt eller din service.
Ekstra fordele:
- Udstillinger gør det muligt at komprimere alle aspekter af salgsprocessen (opmærksomhed, overtalelse, ønske og indkøb) til en.
- Udvidelse af din kundebase. Tegningskraften af udstillinger er sådan, at besøgende ofte rejser til at deltage.
- Udstillinger giver kontakt med dine eksisterende kunder i en afslappet atmosfære. De er en mere omkostningseffektiv måde at nå frem til nye målgrupper end kolde opkald.
- Undersøg potentiel accept af nye produkter eller tjenester eller endog prøve markedsføring af nye produkter eller tjenester.
- Adgang til medier, der også bruger udstillinger til at indhente oplysninger om nye retninger inden for en industri.
- Deltagelse i udstillinger signalerer din støtte til din branche.
- Udstillinger giver dig mulighed for at samle personale fra hele landet eller i udlandet. Du får mulighed for at afholde konferencer, produktlanceringer, træning og salgsmøder.