Hvem er vi?


Dr. Maria
Mills-Farinas
(Daglig leder)
Maria Mills-Farinas, administrerende direktør, graduerede fra Toulouse University i Frankrig. Hun arbejdede for store multinationale selskaber som The Ever Ready Company (Storbritannien) Limited og GIC (General Instrument Corporation) i en ledelseskapacitet.
Hun sluttede sig til Timeshare-industrien i sin barndom i 80'erne, der oprindeligt arbejdede på resorts Carvynick Cottages i det sydvestlige England og senere løb i Clovelly Golf & Country Club til turistrådgivningsgruppen, hvis ejer var den første Administrerende direktør for RCI Europe, hvor hendes interesse for Timeshare Videresalg startede.
Først og fremmest fra en økonomi- og ledelsesmæssig baggrund med solid viden om juridiske og juridiske forhold, i 1992 etablerede hun Travel & Leisure Group med sin partner John Hepplewhite, nu afdød, og de begge bragte virksomheden til hvor den er i dag, en meget succesrig international Organisation og den største uafhængige Timeshare Reseller i Europa og Øst.
Marias kendskab til fremmedsprog og evnen til at kommunikere med forskellige nationaliteter kombineret med Johns ekspertise i at oprette et netværk af agenturer over hele verden, har gjort Travel & Leisure Group hvad det er i dag, en virkelig international organisation.

Peter Mills
(Firma sekretær)
Peter Mills, pensioneret virksomhedssekretær og Marias mand, tilbragte sine første år med ICL, der solgte mainframedatamaskiner, men efter en uheldig motorulykke flyttede han ind i administrationen med Air Products and Chemicals Incorporated.
Han brugte atten år på at udfylde forskellige ledelsesroller før han flyttede til hovedkontor i Surrey i en national administration rolle. Efter en omorganisering, der ikke passede ham, kom han til John og Maria som selskabssekretær på deltid og passede på regnskab og juridiske forhold.
Den hurtige virksomhedsvækst krævede dog hurtigt, at han blev ansat i fuld tid, og han var leder af Legal and Finance-afdelingen i mere end femten år, hvor han inkluderede Travel & Leisure Group transport- og mæglervirksomheder og investeringsfirmaet TRI. Hans baggrund i salget kombineret med regnskabsmæssig behandling bragte et væld af viden til den virksomhed, der stadig er en del af vores praksis i dag.
Peter giver nu ad hoc rådgivning til virksomheden.

John Pearce
(Juridisk & Administrationschef)
John har en meget stærk kundeservice baggrund og har også omfattende rejse viden. John er leder for juridiske og administrative afdelinger og beskæftiger sig således med al overdragelse af ejerskab og formidlingskontrakter. Han fører tilsyn med et dedikeret administrationshold, der sikrer, at alle kundekorrespondancer udføres professionelt.
John har været hos virksomheden siden 2012 og har hjulpet med at styrke vores forhold til resorts, forvaltere og ledelse samt leverandører og købere. En del af den øverste ledelse og en vigtig beslutningstagende inden for virksomheden.

Sarah Bond
(Operations Manager)
Sarah sluttede sig til os i begyndelsen af 2013 som vores Operations Manager. Hun har mere end tyve års erfaring i timeshare videresalgsbranchen og har tidligere arbejdet med den tidligere administrerende direktør for RCI Europe og Sydøstasien. Sarah er en integreret del af den øverste ledelse og har en nøgleposition i vores virksomhed.
En del af hendes rolle er at overvåge den hurtige drift af virksomhedens drift, der sikrer, at procedurer og politikker følges. Hun har en stor interesse for timeshare huslejer og er spydspids for revisionen af vores lejeprogram. Stærke kundeserviceroplevelse og hendes alsidighed inden for videresalgsindustrien hjælper stærkt Sarah med hendes rolle.

Salgsteamet
Kellie Hammond og hendes salgsteam er dedikeret til at give dig den højeste kvalitet og opnå de bedst mulige resultater for dig. Fra en salgsbakgrund har Kellie været hos selskabet siden 1998 og hendes viden om Timeshare sikrer, at hendes salgsteam kan give den bedst mulige rådgivning og service. Kellie forvalter også de udenlandske skriveborde for Frankrig, Tyskland, Italien og Spanien.
Med over tredive år er fælles erfaring mellem dem, deres viden og salg færdigheder dokumenteret dag efter dag og drevet af kendsgerningen om kundetilfredshed og resultater.

Forhandlingsholdet
Vores forhandlingshold er dedikeret til at give dig den højeste kvalitetstjeneste og finde dig den perfekte timeshare inden for dit budget.
Med over 30 års fælles erfaring mellem dem, deres timeshare viden og salg færdigheder er bevist dag efter dag af kommentarer fra vores kunder.

Administrationsholdet
Vores administration og transportafdeling, under ledelse af John Pearce, sikrer, at den administrative side af virksomheden fungerer tilfredsstillende.
Adam Leitch har sammen med selskabet i over tyve år en stærk baggrund inden for it, administration og webudvikling og arbejder sammen med administrerende direktør om de forskellige Company Charity-projekter.
Vores dedikerede kundesupport giver kunderne den forsikring om, at vi er her for dem.