Timeshare videresalg er et voksende marked. Så meget er klart, når man ser på tallene. Videresalg svarer til ca. 10% af alle timeshares købt år efter år i Europa og USA.
En sådan vækst skyldes dels anerkendte timeshare videresalgsmæglere, der er tilknyttet branchestyrende organer, såsom RDO, TATOC og ARDA. På 2016's årlige RDO-konference tog Interval International President David Gilbert tøjlerne og fremlagde en præsentation, der fremhævede nogle nøglepunkter om væksten i videresalgsmarkedet.
Timeshare Videresalg: 2015 Insight Study
IIs 2015 Insight Study havde til formål at opnå en bedre forståelse af timeshare-ejere i fire vigtige verdensområder. Der var Europa, USA, Asien / Stillehavet og Mexico. Undersøgelsen dækker sådanne fremtrædende punkter såsom:
- Hvor de købte deres timeshare
- Faktorer, der førte til deres køb
- Hvilken type timeshare-produkt de ejer
- Herfra vil de højst sandsynligt købe flere timeshare-produkter og meget mere
Resultaterne var helt sikkert lysende for alle i branchen, men især for dem, der var involveret i videresalgsmarkedet. For et nichemarked i en noget nicheindustri skal vi arbejde hårdt! Meget af arbejdet for timeshare videresalgsmæglere stammer fra behovet for at hæve og justere forbrugernes opfattelse. For dem, som timeshare ikke er det rigtige ferieprodukt, er det nemt for produktet at blive betragtet som en "rip off" eller en "scam".
Imidlertid har industrien som helhed brugt meget tid og kræfter på at ændre dette. Der er nu standardprocedurer, strenge retningslinjer og etiske koder og et professionelt image. Alt dette er blevet gjort for at give et ferieprodukt, der er lige så levedygtigt som ethvert andet.
Timeshare Developers vs Timeshare Videresalg
Insight Study fandt, at resortudviklere viser den højeste procentdel af at være den primære købskilde for timeshare-ejere. Imidlertid er videresalgsmarkedet kilden for mellem 4 og 9% af ejerne over hele verden. Vi ved, at det måske lyder lavt! Men overvej den amerikanske timeshare-industri alene, som er værd $ 9.4 mia. Det er ikke sådan et lille stykke af kagen!
Det ser også ud til, at ejere gav lignende svar på de faktorer, der vil påvirke dem, når de køber timeshare. Tre ud af fire verdensområder rangerede udvejens / enhedens kvalitet som deres første overvejelse. Ingen ønsker at købe timeshare på en lurvet, upassende udvej eller i en nedslidningsenhed. Faktisk rapporterer 90% af de feriegæster helligdage af højere kvalitet, når enheden inkluderer et køkken (Howard Nusbaum, RDO7-konference).
Placering var også en højtstående faktor for de fleste. Alle vil have deres ferie et sted, der passer dem, der giver dem en flugt, og som stimulerer dem. Men selvfølgelig er omkostninger også vigtige, og købsprisen er den tredje vigtigste faktor for ejere. Andre faktorer som årlige vedligeholdelsesgebyrer, handelskraft og fleksibilitet i brugen er også med.
Traditionel vs Moderne
Fleksibilitet er i sig selv en voksende bekymring. Flere og flere ejere ønsker ikke længere at eje timeshare på traditionel fast-week-basis. I stedet ser udvej udviklere en boom i flydende uger. Ejere kan bruge disse uger til enhver tid under faste 'sæsoner', afhængig af tilgængelighed. Andre ejere kan i stedet ejer timeshare-point. Ejere kan bruge disse til ferie til enhver tid på året og er ikke bundet til en bestemt udvej. I stedet kan de vælge fra en portefølje af steder, der ofte spænder over kloden. IIs undersøgelse viste, at den højeste procentdel af pointejere kan findes i Asien / Stillehavsområdet, ved 31%.
Og nu kommer vi til fremtidige indkøb, for hvem elsker ikke en gentagelseskund? Den højeste procentdel af ejere, der sandsynligvis vil købe flere timeshare, var i Mexico, ved 37%. Europa og Asien / Stillehavet fulgte nøje bagud, med USA-ejere, der viste en 12% -interesse. Og for videresalgsmarkedet er de næste statistikker vores mest stolte:
8% af de europæiske timesharejere oplyste, at de ville købe fremtidige timeshare fra et videresalgsfirma. Dette tal sprang til 16% i Asien / Stillehavsområdet og steg til svimlende 23% i USA. Dette viser, at videresalgsmarkedet virkelig vokser i popularitet. Dette skyldes branchens forhøjelser, påløbne viden og selvfølgelig de besparelser, der kan opnås.
Hvorfor købe Timeshare videresalg?
Du kan købe næsten det samme produkt du ville få fra en udvej udvikler på videresalgsmarkedet. Imidlertid, altid gør din forskning på din valgte timeshare videresalgsmægler. Sørg for at vælge en, der er tilknyttet branchestyrende organer som RDO, TATOC og / eller ARDA.
Når du køber en timeshare videresalg, får du en høj kvalitet aftale til en brøkdel af, hvad du ville betale en udvej udvikler eller administrationsselskab. Dette skyldes, at videresalgsmæglere ikke har de salgs- og marketingomkostninger, der opstår af udviklere. Du kan ofte finde de timeshare videresalg uger og point kommer til en betydelig rabat, nogle gange så højt som 80% af udviklerens priser.
Selvfølgelig vil nogle feriesteder indføre visse begrænsninger for klubbernes fordele, men du vil altid få de samme faciliteter og faciliteter.
Rejse- og fritidsgruppe timeshare-mæglere er den længst kørende videresalgsagent i Europa. Vi har et dedikeret team af mæglere til rådighed for Hjælper dig med at finde den rette timeshare til dine behov. Hvis du ønsker en årlig fast eller flydende uge, eller endda et pointmedlemskab med en hel portefølje, der venter på dig, kan vi hjælpe.
Rejse- og fritidsgruppe: at matche mennesker med steder ... med glæde!