Hvis du sælger en timeshare, er du kommet til det rette sted. Fordi vi er den længst kørende timeshare videresalgsmægler i Europa, har vores medarbejdere tilsammen 175 års brancheerfaring. Repræsenteret i mange lande er vores funktion at sælge timeshare-produkter direkte til forbrugeren til en enorm besparelse.
Vi har bygget vores omdømme på personlig service og kundebehandling. Ingen hos virksomheden har ført dette fortsatte initiativ mere end vores salgsteam. Dette er frontlinjens medarbejdere, der hjælper timesharejere med at sælge en timeshare ved hjælp af en bred vifte af teknikker.
I denne uge har Travel and Leisure Gruppes salgsteam med venlig heder taget lidt tid ud af deres travle tidsplaner for at lade alle lære dem lidt bedre.
TLG: Hvad er de spørgsmål, som kunder, der sælger en timeshare, ofte stiller dig?
Salg: "Hvor længe har du arbejdet?" er et almindeligt spørgsmål, og vi er stolte af at fejre vores 25. år. "Hvor længe har du arbejdet for virksomheden?" er en anden. Fordi vi hver har været her i forskellige tidsrum, har vi hver især særlige styrker og 'nicher', vi bruger for at maksimere salget. "Hvordan ved vi, at du er velrenommeret?" er sandsynligvis det mest almindelige spørgsmål. Det er også det nemmeste at svare på, da vi er tilknyttet det ledende organ RDO, og alle salgsmidler holdes i tillid af uafhængige kuratorer.
TLG: Har du besøgt et timeshare resort? Hvordan var det i forhold til et resort, der ikke er timeshare?
Salg: Ja, flere medlemmer af vores team har besøgt timeshare resorts, såsom Club La Costa i Paradise Club og Sunset Bay Club på Tenerife, Alpine Club i Østrig, Marriott's Village d'Ile-de-France i Paris og Barnsdale Country Club og Passage House i England for blot at nævne nogle få! Vi er alle enige om, at vi foretrækker timeshare frem for ikke timeshare-indkvartering, da faciliteter, faciliteter og placering altid har en højere standard.
At sælge en timeshare er en teamindsats!
TLG: Hvad holder dig i timeshare-branchen?
Salg: Alle elsker vi at komme til at tale med forskellige mennesker fra hele verden. Der er også en klar følelse af præstation, når vi har hjulpet nogen med at sælge timeshare; vi elsker at høre fra tilfredse købere! Ferier er mange menneskers eneste luksus en eller to gange om året, så det er en rigtig god følelse at kunne få det til at ske.
TLG: Hvad kan du lide om at være en del af salgsteamet?
Salg: Den summende atmosfære, når vi alle sælger, opnår og arbejder sammen for at gøre vores kunder glade. Der er bestemt en sjov faktor og en følelse af kammeratskab inden for holdet. Vi styrker dette yderligere ved at mødes uden for arbejdstid. Vi er alle venner, og vi holder af hinanden, og vi fejrer hinandens præstationer.
TLG: Hvis du kunne bo på enhver timeshare resort i verden, hvilken ville det være og hvorfor?
Lora: Sheraton Vistana Resort til en familieferie. Det er tæt på Disney, og indkvartering og faciliteter ser fantastiske ud.
Kellie: Moon Palace i Mexico, fordi det ser ud og lyder som et fantastisk feriested af høj kvalitet.
Paula: Manhattan klubben. Jeg elsker New York! Virkelig, enhver bybaseret udvej, som jeg elsker at være midt i stress og jag.
Jaime: Royal Club i Palm Jumeirah i Dubai-det ser fantastisk ud!
Gary: Bushman's Nek Berg and Trout Resort i Sydafrika. Udsigten ser helt spektakulær ud.
Heather: Marriott på 47 Park Street, fordi det nok er den storslået timeshare i verden, og jeg vil elske oplevelsen!
Så hvis du kigger i øjeblikket Sælger en timeshare, nu hvor du har mødt det venlige Travel and Leisure Group-salgsteam, tøv ikke med at kontakte os på din næste bekvemmelighed. Med over to årtiers erfaring med timeshare-videresalg kunne du ikke blive bedre taget hånd om.
Rejser og fritid Gruppe: Sikre hænder i en usikker verden.