Hvem er vi?


Dr. Maria
Mills-Farinas
(Daglig leder)
Maria Mills-Farinas, administrerende direktør, graduerede fra Toulouse University i Frankrig. Hun arbejdede for store multinationale selskaber som The Ever Ready Company (Storbritannien) Limited og GIC (General Instrument Corporation) i en ledelseskapacitet.
Hun sluttede sig til Timeshare-branchen i sin barndom i 80'erne og arbejdede oprindeligt på resorts Carvynick Cottages i den sydvestlige del af England og kørte senere i en årrække Clovelly Golf & Country Club for Tourist Advisory Group, hvis ejer var den første Administrerende direktør for RCI Europe, hvor hendes interesse for Timeshare Resales startede.
Primært fra en økonomi- og ledelsesbaggrund med god viden om lovgivning og juridiske forhold oprettede hun i 1992 Travel & Leisure Group med sin partner John Hepplewhite, nu død, og de bragte begge virksomheden til det sted, hvor den er i dag, en meget succesrig international organisation og den største uafhængige timeshare-forhandler i Europa og øst.
Marias kendskab til fremmedsprog og evnen til at kommunikere med forskellige nationaliteter kombineret med Johns ekspertise i at oprette et netværk af agenturer over hele verden gjorde Travel & Leisure Group til, hvad det er i dag, til en virkelig international organisation.

Peter Mills
(Firma sekretær)
Peter Mills, pensioneret virksomhedssekretær og Marias mand, tilbragte sine tidlige år med ICL at sælge mainframe-computere, men efter en uheldig bilulykke flyttede han ind i administration hos Air Products and Chemicals Incorporated.
Han brugte atten år på at udfylde forskellige ledelsesroller før han flyttede til hovedkontor i Surrey i en national administration rolle. Efter en omorganisering, der ikke passede ham, kom han til John og Maria som selskabssekretær på deltid og passede på regnskab og juridiske forhold.
Imidlertid krævede den hurtige virksomhedsvækst snart, at han tiltrådte på fuld tid, og han var chef for Legal and Finance-afdelingen i over femten år, hvor han integrerede Travel & Leisure Groups formidlings- og mæglervirksomhed og TRI-investeringsselskab. Hans baggrund i salg kombineret med regnskab førte et væld af viden til den forretning, der stadig er en del af vores praksis i dag.
Peter giver nu ad hoc rådgivning til virksomheden.

Sarah Bond
(Operations Manager)
Sarah sluttede sig til os i begyndelsen af 2013 som vores Operations Manager. Hun har mere end tyve års erfaring i timeshare videresalgsbranchen og har tidligere arbejdet med den tidligere administrerende direktør for RCI Europe og Sydøstasien. Sarah er en integreret del af den øverste ledelse og har en nøgleposition i vores virksomhed.
En del af hendes rolle er at overvåge den hurtige drift af virksomhedens drift, der sikrer, at procedurer og politikker følges. Hun har en stor interesse for timeshare huslejer og er spydspids for revisionen af vores lejeprogram. Stærke kundeserviceroplevelse og hendes alsidighed inden for videresalgsindustrien hjælper stærkt Sarah med hendes rolle.

Salgsteamet
Lora Bocking og hendes salgsteam er dedikerede til at give dig service af højeste kvalitet og opnå de bedst mulige resultater for dig. Lora har været hos virksomheden siden 1998, og hendes viden om timeshare sikrer, at hendes salgsteam er i stand til at levere den bedst mulige rådgivning og service. Lora administrerer også de udenlandske skriveborde til Frankrig, Tyskland, Italien og Spanien.
Med over tredive år er fælles erfaring mellem dem, deres viden og salg færdigheder dokumenteret dag efter dag og drevet af kendsgerningen om kundetilfredshed og resultater.
Vores forhandlingsteam er dedikeret til at give dig service af højeste kvalitet og finde dig den perfekte timeshare inden for dit budget.
Med over 30 års fælles erfaring mellem dem, bevises deres timeshare-viden og salgskompetencer dag efter dag af kommentarerne fra vores kunder.

Administrationsholdet
Vores administrations- og formidlingsafdeling sikrer, at den administrative side af virksomheden fungerer smidigt.
Adam Leitch, der har været i virksomheden i over tyve år, har en stærk baggrund inden for it, administration og webudvikling og arbejder sammen med den administrerende direktør om de forskellige Company Charity-projekter.
Vores dedikerede kundesupport giver kunderne den forsikring om, at vi er her for dem.